niedziela, 30 września 2012

Dzień 264 & So Sweet Blog Award

Drugi dzień przymusowego odpoczynku.
Z biegania i tak byłyby dziś nici, bo pogoda nas, delikatnie mówiąc, nie rozpieszcza ;)

Spotkała mnie dziś bardzo miła niespodzianka :) Mój blog został wyróżniony przez Sylwię, właścicielkę bloga Scooby Ciasteczka o tutaj :)


Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie :) Mam nadzieję, że nie zawiodę i uda mi się Ciebie nadal motywować :)
Tych, którzy do Sylwii jeszcze nie trafili zapraszam serdecznie, jak dla mnie to najlepsza szkoła perfekcyjnego makijażu - serio! Co tam znajdziecie poza tym? Nic nie powiem - zerknijcie sami :D

Chciałabym wyróżnić dziś blog Make yourself better! - Martha Em - jesteś prawdziwą skarbnicą wiedzy i mam nadzieję, że nadal będziesz się nią z nami dzielić :)

Uciekam.
Jutro koniec obijania się ;)

Udanego tygodnia :)


4 komentarze:

  1. O... Miło mi ;))
    No i poznałam kolejny fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wyróżnienia. należało Ci się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      choć naprawdę nie wydaje mi się żebym robiła coś wyjątkowego ;)

      Usuń

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)