sobota, 30 maja 2015

Dzień 151, 152 & 153

Jestem :)
Melduję jeden dzień na minus, jeden dzień intensywnie przechodzony i dziś skalpel wyzwanie.
Oj ciężko mi się ćwiczyło. Długa przerwa od codziennych treningów dała się we znaki szczególnie udom, które lekko mi się trzęsły podczas schodzenia ze schodów.
Bardzo, bardzo brakuje mi regularnych ćwiczeń. Marzę żeby do nich wrócić. Jeśli znajdziecie sposób na zatrzymanie czasu na godzinkę dziennie proszę o instrukcje w komentarzach ;)
Co do diety staram się odżywiać według narzuconych sobie zasad, więc tragedii nie ma.
Uciekam.

Miłego wieczoru :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)