poniedziałek, 1 grudnia 2014

Dzień 334 & 335

Jeszcze dwa dni bez ćwiczeń, tzn. wczoraj byliśmy na ponad półtoragodzinnym spacerze, a dziś zaliczyłam praktycznie pół dnia chodzenia, więc nie do końca było 'leniwie'.
Jutro chciałabym wrócić do treningów. Postaram się też podsumować listopad. Dziś po prostu brakło mi czasu, ale co się odwlecze... ;)
Trudno mi uwierzyć, że już jest grudzień. Jestem ciekawa ilu z Was udało się dotrzymać noworocznych postanowień? Może chcielibyście się ze mną podzielić podsumowaniami?


Menu w kcal
wczoraj - 2306 (lekko przesadzone ;))
dziś - 1728 (z 1770)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)