środa, 3 września 2014

Dzień 246

Często macie takie dni, że chcecie ćwiczyć, a ciało odmawia posłuszeństwa?
Mi trafił się taki dzisiaj. Zrobiłam co prawda skalpel wyzwanie, ale nie było łatwo. Właściwie było dość ciężko, ale nie poddałam się łatwo i dając z siebie wszystko dotarłam do końca. Satysfakcja była, nie powiem :)))

Pogodę mamy - żeby nie zapeszać - prawdziwie letnią, jeansy odpadają ;) Niech utrzyma się taka nawet do grudnia :D Myślę jednak, że ta 'niemoc' po części spowodowana jest pogodą. Nie ważne, pokonam ją jakoś, ale lato proszę - trwaj :)))

2 komentarze:

  1. A u nas już jesiennie co mnie od kilku dni skutecznie zniechęca do biegania :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyśl, że kiedy jest chłodniej biega się lżej ;) No chyba, że pada deszcz...
      Czyli treningowo stawiasz na bieganie? :)))

      Usuń

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)