czwartek, 6 marca 2014

Dzień 65

Czy mam już tyle lat żeby bólem głowy reagować na zmiany pogody??? Wczoraj ból głowy minął mi na szczęście bez tabletek ;) Dzisiaj od samego rana mamy deszcz, ale od jutra szykuje się kolejna zmiana tym razem zmiana na plus. Trzymajcie proszę kciuki żeby prognozy się sprawdziły :)))

Dziś melduję, że zaliczyłam callanetics i Mel B. Po wczorajszym treningu nie mam dziś żadnych zakwasów.

Miłego wieczoru :)

Ps. Mówiłam wam, że bardzo lubię kabaczki? Jeden z nich odwzajemnił mi to moje ich lubienie ;)

11 komentarzy:

  1. :)))
    U nas zimno, ale udalo sie pobiegac dzis i wczoraj. W sobote znowu rowery:). Udanego weekendu!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas na szczęście poprawa pogody, bo z ostatnią ilością deszczu można było zwariować ;) Pojeździłabym sobie na rowerze... Oby do wakacji :)
      Udanego weekendu :)))

      Usuń
  2. lata świetlne nie jadłam kabaczka, kiedyś dziadek w sezonie leczo robił codziennie :)
    pamiętam ten smak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leczo z kabaczkiem - pycha! Moja mam też takie robi :)
      Ostatnio kabaczki kupuję paczkami ;) Najbardziej lubiłam smażone tak jak schaby czyli sól, pieprz, mąka, jajko, bułka tarta. Teraz tylko grilluję i dodaję do sałatek - też super!

      Usuń
  3. Callanetics nie probowałam, ale teraz poczytałam o tych ćwiczeniach, moze jutro sprobuje o ile na telefonie otworzy mi się filmik.
    Ja do tej pory ćwiczyłam skalpel, od paru dni mel b- bardzo podobaja mi się jej ćwiczenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. A jeszcze mam pytanie, myslisz ze skrócona wersja tez moze byc ?http://www.youtube.com/watch?v=W5NT4MJMF0s i np. do tego melb brzuszki? Nie bardzo mam mozliwość godz. ćwiczeń przy małym dziecku, 45 min. to maks, zacheciłas mnie tymi ćwiczeniami. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że może być :)
      Jeśli zrobisz sobie tą podlinkowaną wersję i pominiesz momenty w których Callan tłumaczy ćwiczenia całość zajmie Ci 40 minut i nie będziesz musiała też robić dodatkowych ćwiczeń na brzuch ;)
      Mi odpowiada przeplatanie callanetics (świetnie rozciąga) i skalpela :)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Slodki kabaczek:)))

    I jak, zmiana na plus jest dzisiaj?

    U mnie wczoraj skalpel wyzwani, przedwczoraj nic, a jeszcz wczesniej Jillian:) W tym tygodniu zmuszam sie troche, ale dobrze mi to robi:)

    Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest zmiana :))) Pierwszy raz wyszłam do pracy bez beretu na głowie ;) Kurtkę zimową wyprałam tydzień temu i uparłam się, że jej już nie wyjmę żeby na dobre odstraszyć zimę ;) Chodzę w jeansowej i bezrękawniku ocieplanym i dziś musiałam go zdjąć, bo było za ciepło :D Oby jak najdłużej! A u Was jaka jest pogoda?

      Dobrze Ci idzie to zmuszanie się ;) Ja też tak mam - dość często, ale tak jak piszesz, ćwiczę bo dobrze mi to robi i psychicznie i fizycznie :D

      Spokojnej nocy :)

      Ps. Rowery już wypatrzone?

      Usuń

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)