wtorek, 24 grudnia 2013

Dzień 355 - 358

Nie ma mnie tutaj ostatnio ponieważ cały nasz czas przedświąteczny wypełniony jest po brzegi pieczeniem, sprzątaniem, praniem, prasowaniem i gotowaniem, sami wiecie jak to jest i pewnie wasze dni wyglądają podobnie ;)
Na ćwiczenia brakuje mi czasu, ale nadrobię po świętach w przerwie na ciasto i kawę ;p

Wpadam dziś na chwilkę żeby złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia świąteczne :) Zdrowych, ciepłych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia dla Was i waszych rodzin. Jeśli życzycie sobie białych świąt to życzę Wam śniegu w granicach rozsądku ;) Dzielę się z Wami opłatkiem i uciekam gotować sos grzybowy i kluski z makiem i inne pyszności :)


Bardzo miłego wieczoru i wymarzonych prezentów ;)

7 komentarzy:

  1. Byłoby pięknie gdyby były białe, ale szanse marne.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) na śnieg szans nie było, ale troszkę gradu się pojawiło - niestety bałwana nie da się z niego ulepić ;)

      Usuń
  2. zdrowych i radosnych świąt Tobie Gosiu i twoim najbliższym!

    OdpowiedzUsuń
  3. Och a myślałam że będziesz nam życzyć zbędnych kilogramów mniej:))))

    OdpowiedzUsuń

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)