poniedziałek, 2 grudnia 2013

Dzień 334, 335 & 336

Brakło mi czasu na wpisy, ale coś tam zrobiłam w międzyczasie ;)
W sobotę zrobiłam turbo, wczorajszy dzień miałam wolny od ćwiczeń, a dziś zrobiłam HIIT z fitappy obowiązkowo poprzedzony rozgrzewką plus brzuszki z treningu C zakończone rozciąganiem.

Zrobiłam też podsumowanie listopada, które wypadło o niebo lepiej niż październikowe i wrześniowe, ale jeszcze nie ta tyle żebym do końca była zadowolona ;) Początek listopada był jeszcze dość zabiegany i stąd tyle wolnych dni od ćwiczeń.



Odważyłam się też zmierzyć. Zapomniałam jednak wadze, ale z ciekawości zważę się jutro uzupełnię jutro.
Wiem, że kilka centymetrów udało mi się już zgubić (widzę po ubraniach), ale nadal brakuje kilku cm do tego co było tutaj.

Wymiary:
02.12 talia 72cm / biodra 92cm / uda: lewe 53,5 prawe 52,5cm


Waga:
03.12 waga 58,4 / FAT 25,1 / VFL 3 / BMI 19,7

Uciekam na film. Miłego wieczoru :)

6 komentarzy:

  1. ja w listopadzie trochę ćwiczyłam z Ewką i sobie tak myślę, że chyba w tym miesiącu częściej u mnie zagości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię z nią ćwiczyć ponieważ najszybciej widzę efekty, a przerabiałam już sporo różnych treningów ;)

      Usuń
  2. Patrząc na Twoje BMI popadam z kompleksy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje BMI podskoczyło (od czerwca) o całe 0,7% :( Wychodzą bokiem, a raczej weszły w boki wszystkie zachcianki ;)))

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. ...a wraz z nimi kolejne pokusy ;) I będzie dyspensa, bo święta mają być świętami :)))

      Usuń

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)