piątek, 1 listopada 2013

Dzień 303, 304 & 305

Kolejne dni wyłączone od ćwiczeń. Podsumowanie października wygląda... bardzo smutno :(
Właściwie mogę powiedzieć, że nie robiłam nic. Nic na to nie poradzę.
Mogę tylko liczyć na lepszy listopad.
Źle się czuję z tym, że nie mogłam ćwiczyć, bo po prostu moje samopoczucie jest dużo lepsze i energii mam więcej kiedy jestem aktywna.
Mierzyć się i ważyć nawet nie mam zamiaru. Zacznę kiedy wrócę do ćwiczeń na tyle na ile będzie mnie to zadowalało ;)



Znalazłam ostatnio kilka zdjęć plus film dotyczące różnych typów odzieży sportowej. Ciekawa jestem, który z nich jest waszym faworytem?
Nie podam Wam strony z której pochodzą te zdjęcia ponieważ nie pamiętam gdzie je znalazłam :/













Moimi faworytami są dwa typy Skinny i Tight, z tym że ten drugi raczej w wersji 3/4 długości, dłuższe wolę te pierwsze :)
Muszę przyznać, że kiedy oglądam poniższy filmik podoba mi się każda wersja, nawet z super szerokimi spodniami co nie znaczy, że czułabym się w nich dobrze i takie wybrała.
Jak widać dodatki mają znaczenie ;)



Sam pomysł filmu też bardzo mi się podoba ;)
I jak? Który rodzaj to wasz typ?

Spokojnego weekendu :)

4 komentarze:

  1. Skinny, tight i straight :) Fajnee! Tylko gdzie takie znalezc.

    U mnie oczywiscie weekend wyglada inaczej niz sobie wyobrazalam...ech!! Niech juz bedzie ten nowy rok :)

    Milego popoludnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Kiedy wchodzisz do sklepu niby wszystkiego dużo, ale tak naprawdę niewiele :/
      Co do weekendu - wyglądał inaczej, ale pewnie nie gorzej i mam nadzieję, że udało Ci się odpocząć :)))

      Miłego wieczoru :)

      Ps. Wichury wróciły - gorsze niż poprzednio :(

      Usuń
  2. U mnie też przerwa od poniedziałku liczę na poprawę zdrowia:/
    Wybrałam te same co Ty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie szybkiego powrotu do zdrowia :)
      Mnie zaczyna coś rozkładać, ale mam nadzieję, że się wybronię ;)

      Usuń

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)