sobota, 3 sierpnia 2013

Dzień 215

Dzisiejszy dzień spędziłam z przepiękną i przemiłą parą i w bardzo miłym towarzystwie :)
Na pewno tutaj nie zaglądacie, ale jeśli przypadkiem by się tak zdarzyło to chciałabym Wam powiedzieć, że to był wyjątkowy dzień, a Wy wyglądaliście cudnie. Dziękuję, że mogłam być z Wami :)

Na ćwiczenia nie miałam absolutnie czasu, więc miałam dzień wolnego :)

Dzisiejsze menu:
Śniadanie:
Owsianka na mleku sojowym z kakao, żurawiną i tartą brzoskwinią.

II śniadanie:

Grahamka z białym serkiem kanapkowym i papryką.

Przekąska:
Grahamka z serem cheddar i szynką.

Obiad:

Pełny (pyszny) obiad trzydaniowy, jako starter zupa, do drugiego dania warzywa na parze.
Dodatkowo kawałek ciasta i babeczka.

Kolacja :

Dwie kromki razowego chleba tostowego z pesto, plasterkiem szynki i sera cheddar oraz pomidorem plus piwo gruszkowe.

Udanej niedzieli :)


2 komentarze:

  1. To chyba zyczenia pomyslnosci naleza sie tej parze?:)

    PS kupilam okularki do plywania, bo swoich zapomnialam, i plywam w tej slonej wodzie od dwoch dni:) uwieeeelbiam plywac:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :)

      Wiedziałam, że w końcu się przełamiesz :))) Ja też uwielbiam pływać :D

      Usuń

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)