środa, 24 lipca 2013

Dzień 205

Moje nogi potrzebują odpoczynku. Dziś miałam mieć dzień wolny od ćwiczeń, a z dziećmi zrobiliśmy sobie długi spacer - ponad 10km! Dzielne są.
Odpoczywać będę jutro, no chyba, że pogoda znów dopisze ;)

Menu na dziś:
Śniadanie:
Owsianka na mleku z kakao, gruszką i żurawiną.

II śniadanie:

Dwie kromki chleba razowego z pastą z tuńczyka (z selerem naciowym i jogurtem naturalnym).

Przekąska:

Magnum w białej czekoladzie ;)

Obiad:
Naleśniki z serkiem wiejskim, jogurtem sojowym i brzoskwinią.



Kolacja:
Faszerowane pieczarki z serem feta, cebulą i natką pietruszki.

Na dzisiejszą noc prognozy przewidywały deszcz i właśnie słyszę, że zaczął padać.
Przyda się, bo chyba jeszcze nigdy nie widziałam na Wyspach wypalonej słońcem trawy. Jutro znów ma być słonecznie :)))

Spokojnej nocy :)

4 komentarze:

  1. Chyba pogoda wam dopisała bo zauważyłam że jak u mnie brak słońca to u Ciebie jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 10 km to faktycznie mega długi spacer :) wytrwałe masz dzieciaczki. Ja jak z młodszą siostrą zrobiłam 8 km to pod koniec już zaczęła nieco narzekać że za długo :)
    A menu masz jak zwykle przepyszne :) osobiście uwielbiam naleśniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba wymyślić jakąś dobrą zachętę (czyt. Magnum), wtedy nie ma marudzenia ;) A tak serio to nasze dzieci faktycznie są zaprawione jeśli chodzi o długie wędrówki :)

      Usuń

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)