piątek, 5 lipca 2013

Dzień 186

Dzisiejszy dzień miałam wolny od ćwiczeń poza porannymi - te zaliczyłam :)
Troszkę dziś wędrowałam, ale to za mało żeby podciągnąć pod jakiś tam wysiłek fizyczny.

Menu na dziś:
Śniadanie:
Owsianka z kakao i gruszką.

II śniadanie:
Dwie kromki chleba razowego z sałatką grecką.

Obiad:

Naleśniki z serkiem wiejskim, jogurtem sojowym i pomarańczem.

Podwieczorek:
Domowa bułeczka drożdżowa.

Kolacja:

Dwa kawałki małej pizzy plus piwo gruszkowe ;)

Udanego weekendu :)
Nasz zapowiada się słonecznie - mam nadzieję, że prognozy się sprawdzą :D





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)