piątek, 18 stycznia 2013

Dzień 18

Spadł śnieg!!!
W końcu się doczekaliśmy :D
Dzieci nie były w szkole - większość szkół była dziś zamknięta - przy 10cm warstwie śniegu ;) Ogólnie raczej trzeba się było spieszyć żeby kupić mleko i chleb. Za każdym razem przy opadach białego puchu na Wyspach panuje panika :)
W razie czego kupiliśmy mąkę, więc chleba nam nie zabraknie :)

Dziś ćwiczenia poranne zamieniłam na śniegowe wyjście z dziećmi o poranku - kilka zdjęć możecie zobaczyć TUTAJ.

Nie macie pojęcia jak bardzo nie chciało mi się dziś ćwiczyć :/
Już miałam szukać jakiejś wymówki, ale w końcu zebrałam się i zrobiłam turbo. Warto było, bo zamiast wyrzutów sumienia, że po raz kolejny wygrało lenistwo mam ogromną satysfakcję, że wygrałam ja :)))

Udanego weekendu :)

9 komentarzy:

  1. 10 cm śniegu to faktycznie istne szaleństwo:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. ale dziwny przepis. szkoda, że w Polsce takiego nie ma. a skąd ta panika?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jest przepis, raczej wymówka żeby mieć dzień wolny, bo nie ma jak dojechać do pracy ;)
      skąd panika - myślę, że Brytyjczycy sami nie wiedzą ;)

      Usuń
  3. U mnie od wczoraj napadało chyba ponad 20 cm a wszystko funkcjonuje jak zawsze.
    Trudno się jeździ i chodzi,ale cóż,zima...
    Delikatni ludzie mieszkają na Wyspach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak powinno być, no bo co jeśli padałoby przez miesiąc? wakacje przenieśliby pewnie na zimę, ale co z zakładami pracy? ;)

      Usuń
  4. szkoda że w polsce nie ma takiej paniki jak spadanie 10 cm śniegu ;d
    jak zawsze chętnie odwiedzam twoja bloga.
    , zapraszam na mojego bloga , efekty po dwóch tygodniach odchudzania ,porady na temat odchudzania i nie tylko !:) mam nadzieje ze będziesz mnie wspierać w mojej diecie !:)
    http://perfektbin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dobrze, że nie ma takiej paniki - to byłoby raczej przerażające na dłuższą metę :)
      za Ciebie trzymam kciuki bardzo :)))

      Usuń

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)