niedziela, 8 lipca 2012

Dzień 183 / 25 z 30

Goście z Polski przywieźli nam słońce :D
Mieliśmy piękny i ciepły dzień, skorzystaliśmy oczywiście z tej wyjątkowej ;) okazji i pojechaliśmy na dwugodzinny spacer po Swansea.
Odkryliśmy jego nie znaną nam wcześniej część. Było jak w Chorwacji albo na Santorini ;)

Rano ćwiczyłam dziesięć minut, a wieczorem zaliczyłam kolejny dzień 30 day shred. Zostało mi tylko pięć dni :D

Mam nadzieję, że Wam również niedziela minęła miło :)
Tym, którzy mają ją przed sobą życzę udanej, a wszystkim razem dobrego tygodnia :)

6 komentarzy:

  1. Hej Gosia,
    A ja dzisiaj biegalam, sama ..., ladna pogoda to i motywacja jest, co nie. Mylslam o tobie jak biegalam, bo z taba fajniej sie biega.
    Czy goscie powiedzieli na jak dlugo przywiezli pogode??? Bardzo mnie to ciekawi.
    Podziwiam twoja wytrwalosc, ale dzieki temu i ja korztstam. Dziekuje ze jestes, bede to czesto powtarzac.
    Acha, film jest super!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za tyle wyjątkowych słów. Nie wiem co powiedzieć...
      Cieszę się, że mamy tutaj Ciebie :)
      Słoneczna niedziela bez naszego biegania to dziwne uczucie :)
      Goście przywieźli tyle pogody, że powinno wystarczyć jeszcze na co najmniej jakieś dziewięć dni :)))

      Do środy :)

      Ps. miałam nadzieję, że film Ci się spodoba :)

      Usuń
  2. Wysylam duzo sloneczka w Twoja strone, bo u nas jego pod dostatkiem! U nas dopiero wczoraj wieczorem ulzylo, zrobilo sie troche chlodniej i nie ma zbyt wielkiej wilgoci. Dzisiaj kolejny, juz 4 dzien poziomu 3, i rowniez 1 godzinny spacer polaczony z biegiem!
    Zycze milego tygodnia....u nas sie skonczyl dluuugi weekend, wiec wracam do pracy, a to znaczy ze bede miala troche mniej czasu na cwiczenia, choc sprobuje poswiecic jak najwiecej, bo juz mnie wciagnelo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szybko wciąga - prawda? :D
      bardzo się cieszę :)))
      pogoda poprawiła nam się ostatnio i mam nadzieję, że zostanie z nami taka na dłużej :)
      udanego tygodnia :)

      Ps. jak kolana? ja dziś trochę czuje prawe...

      Usuń
  3. jestem ciekawa jakie będą Twoje efekty i wrażenia po skończeniu całego programu :):)
    też przesyłam trochę slońca, ja bym chciała, żeby się trochę chłodniej w PL zrobiło :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, też jestem bardzo! ciekawa :)
      dziękuję za każdy promień słońca :)

      Usuń

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)