środa, 6 czerwca 2012

Dzień 150

Dziś pogoda nam sprzyjała :) Deszcz nie padał, a niebo było błękitne. Od razu robi się cieplej na duszy i na zewnątrz ;)

Dziś przeszłam sama siebie. Miał być spacer, a wyszedł wyjazd plus spacer czyli spacer od 10:00 rano do 18:00 z nieznaczącymi przerwami. Zastanawiałam się dlaczego tak czuję nogi, dopiero jak się zastanowiłyśmy (babski wypad) ile godzin 'maszerowałyśmy' zdziwienie zastąpiło zdumienie ;D

Oby pogoda utrzymała się do poniedziałku :)

Udanego czwartku :)

Ps. rano zaliczyłam dziesięć minut ćwiczeń :)

8 komentarzy:

  1. No to sie nachodzilas przez tyle godzin!!! Wow, niezly wycisk!!!
    U mnie dzisiaj bedzie na spokojnie, czyli po pracy odpoczynek! Pogode mamy swietna, ciepluko i prawie sie nie odczuwa wilgoci!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszczę pogody :) mam nadzieję, że u nas utrzyma się ta bezdeszczowa :)
      odpoczywaj :) przy takiej pogodzie to sama przyjemność :)

      Usuń
  2. Ja dzisiaj też dałam sobie wycisk:)Postanowiłam zrobić swoje cztery rundki biegania-po drugiej stwierdziłam,że nie dam rady:(Jednak się zawzięłam i mówię nie dam się słabości:)I ostateczne zrobiłam pięć-czyli prawie 12 km.:) Jestem bardzo zadowolona, że mi się udało:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow! super wynik :) to się nazywa nie poddać się zmęczeniu :)
      również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Czesc Dziewczyny :)

    No tak, babskie wypady maja to do siebie, ze sie traci poczucie czasu:))

    A u mnie dzisiaj baaardzo zalatany dzien od rana i nie cwiczylam rano, ale postanowilam, zeby mialo sie walic i palic to najpozniej 19:30 ide biegac. I pobieglam, 57 minut:) Juz ostatnie 10min krazylam kolo domu i nie bylo gdzie dorobic tych 3 do 60;)

    Do jutra:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, musiałyśmy jednak kontrolować czas, bo najmłodszy mężczyzna został ze starszymi i było ryzyko, że zacznie płakać za mamą ;) poradzili sobie jednak świetnie :)

      57 minut!!! ja na razie najdłużej biegałam 35 minut :)

      miłego czwartku :)

      u nas było dziś mokro :(

      Usuń
  4. w doborowym towarzystwie czas szybko płynie i przede wszystkim przyjemnie.
    marzy mi się taki babski wypad :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już niedługo wyruszysz z córką :)) moja była wczoraj z nami i widzę, że już się zaczyna ;) przy stoisku z okularami spędziła dobre 20 minut i nie mogła się zdecydować ;D

      Usuń

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)