niedziela, 13 maja 2012

Dzień 126

Piękny i słoneczny dzień :)))

Rano słońce zaglądało przez okna, więc ćwiczyło się też lepiej i ziewałam też mniej ;)
Potem szklaneczka wody, łazienka, płatki na śniadanie... Lubię tą swoją rutynę :)

Po południu biegałyśmy z Beatą :) W końcu się udało. Biegło się dobrze, choć forma troszkę nas opuściła, ale nadrobimy :D
Niech tylko pogoda da nam szansę ;)
Łapała mnie trochę kolka, ale co tam kolka kiedy słońce świeci? Poboli i przestanie. Szczególnie w trakcie marszobiegu :)

Postaram się jeszcze raz wrzucić Wam link do marszobiegu. Poprzedni się przeterminował ;) ponieważ jest na serwerze tylko 30 dni.

Nie wiem jak Was, ale mnie energia rozpiera kiedy jest słonecznie :)

Udanego tygodnia :)

2 komentarze:

  1. u nas też dziś słońce i mam w planach długi spacer z córką i może lody na koniec:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas nadal za zimno na lody :(
      mam nadzieję, że spacer Wam się udał :)
      u nas od rana było deszczowo, ale teraz już jest ładnie i słonecznie choć na 16:30 zapowiadają deszcz - napiszę wieczorem czy się sprawdziło :)

      Usuń

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)