niedziela, 1 kwietnia 2012

Dzień 85 / 14 z 42

Niedziela :)
Dlaczego dzieci kiedy mają wolne zawsze muszą wstawać wcześniej niż zwykle ;)
Rozgrzewka dziesięciominutowa rano.

Po południu ćwiczenia na spalenie tłuszczu oraz czternasty dzień szóstki - ostatni z powtórzeniami po 10.
Nie powiem - niby to tylko ok. 30 minut, a wycisk niezły :)

Efekty po kolejnym tygodniu -0,5kg. Niby niewiele a cieszy :)
Wczoraj zmierzyłam się w końcu. Właściwie to nie wiem dlaczego tak długo się do tego zbierałam. Po tygodniu napiszę czy jest jakaś różnica w cm.
W kilogramach jest niewielka, ale już widzę dużą poprawę w wyglądzie ud - nie jest to jeszcze jednak to co było w ubiegłe wakacje - brakuje jeszcze tylko troszeczkę ;)

Dziś mam dla Was przepis na koktajl, który jest świetny na regenerację sił po treningu. Jest pyszny! i kolacja z głowy jeśli ćwiczycie po południu :)

Koktajl bananowy:

1 banan
1 łyżka masła orzechowego
garść płatków owsianych
mleko - ilość w zależności od tego jak gęsty koktajl lubicie

Wszystko zmiksować i już :)
Smacznego :)

Miłego poniedziałku :)

2 komentarze:

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)