wtorek, 17 kwietnia 2012

Dzień 100 / 26 z 42

Wow! Gdyby nie to, że piszę tutaj codziennie nie uwierzyłaby, że już tyle czasu minęło. Co najważniejsze nadal tu jestem i nadal daję radę :)))
Setka to kolejna dobra chwila aby Wam podziękować, że ze mną jesteście, bo ja jestem tu nadal tylko dzięki Wam!
Dziękuję, że mnie wspieracie :)

Dzisiejszy dzień rozpoczęłam dziesięciominutową rozgrzewką w skład której wchodzą rozciąganie-przeciąganie ;) przysiady, pompki, i ćwiczenie, o którym zapomniałam, a Beata mi przypomniała (z pozycji klęczącej z rękoma wyciągniętymi przed siebie siadam raz na lewo raz na prawo). I jeszcze raz to samo ;) Dwie seryjki i na koniec rozciąganie :)

Godzinny szybki spacer.

Po południu kardio w formie kilkunastu minut skakanki oraz szóstka Weidera.

Czuję się już lepiej dlatego skusiłam się na skakankę. Pocę się jednak szybciej niż zwykle co znaczy, że nie wróciłam do normy.
Jeszcze chwilka i wracam do biegania :)

Spokojnej nocy :)

4 komentarze:

  1. nie wiem czy w takiej sytuacji pozostaje życzyć następnych 100 dni, bo oznacza to dalsze niezadowolenie z własnego ciała.
    zatem, życzę Ci satysfakcji i akceptacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że życzyć :)
      kurczę, nie myślałam, że wygląda to tak jakbym nie akceptowała własnego ciała - akceptuję :)
      ćwiczę dla lepszej kondycji, wysmuklenia ciała i lepszego samopoczucia zarówno fizycznego jak i psychicznego :)
      wiesz, w moim wieku ;D już trzeba
      do trzydziestki wystarczyło mi kilka dni nie zjeść kolacji i już, ale teraz kiedy już jestem w połowie drogi do czterdziestki nie ma tak łatwo ;D łatwo 'się zasiedzieć'
      dlatego ćwiczę i zmieniam dietę na lepsze, żeby również dzieci miały zdrowe nawyki :))

      trzymaj za mnie kciuki :)
      pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. Również trzymam kciuki za kolejną i następne "setki"
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję - przyda się bardzo, bo projekt trwa do końca roku :)

      Usuń

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)