piątek, 3 lutego 2012

Dzień 27

Mroźno ;)
Dziś o 9:00 rano mieliśmy na termometrze -4,5'C, wczoraj wieczorem w Swansea -6'C.
Pewnie Was zaskoczę, a przynajmniej te osoby, które nie były w UK - mimo to spotkałam dziś sporo osób maszerujących w T-shirt'ach. Przechodząc obok gimnazjum połączonym z liceum widziałam całe grupki w takich strojach. Prawie nikt nie miał kurtki - same swetry (tutaj obowiązują mundurki), domyślacie się, że żeby spotkać kogoś w czapce nie było mowy ;)
Naprawdę już nie wiem jak to nazwać ;)
Przecież człowiek to człowiek i każdy z nas chyba podobnie odczuwa temperaturę? A może się mylę? Sama już nie wiem ;)

W każdym razie ćwiczenia chyba zaczynają wchodzić mi w krew co mnie bardzo cieszy.
W zależności od czasu są mniej lub bardziej intensywne.
Dziś zrobiłam serię brzuszków z treningu C plus ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud. Przeprosiłam też skakankę i skakałam co prawda tylko 5 minut, ale rozgrzała mnie świetnie :)
Polecam kiedy jesteście zmarznięci - rozgrzewa nawet stopy ;)


Miłego weekendu :)

Ps. mam dla Was coś spokojnego do posłuchania w mroźny dzień ;)

5 komentarzy:

  1. U nas rano jest -20'C tak więc mało kogo można spotkać bez czapki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      byłam dziś na stronie morsów uniejowskich - zdjęcia musicie zaktualizować, bo nie mogłam Cię wypatrzeć :)

      Usuń
    2. Wiesz co wejdź sobie na facebook na mój profil i tam mnie znajdziesz, koleżanka dodała nasze zdjęcia, bo stronę morsów prowadzi taki kolega z klubu i to on aktualizuje- ale tam też jestem przypatrz się dobrze wtedy co tak śnieg pada:)

      Usuń
    3. znalazłam :)
      dlaczego nie pozwoliłaś dziś zrobić sobie zdjęcia ;) Piotrek naprawdę robi fajne fotki :D i mi by coś przysłał :D

      Usuń
    4. Na pewno coś zrobił :)

      Usuń

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)