poniedziałek, 23 stycznia 2012

Dzień 16

Piękny dzień mieliśmy dzisiaj. Chęci na ćwiczenia były, nie było natomiast czasu :(
Została jedna ściana do pomalowania - pomalowałam (dwie warstwy). Sprzątaliście kiedyś po gipsowaniu? Ja dziś sprzątałam - nie po raz pierwszy w życiu ;) Okazało się, że część zabawek została w szufladach szafy, która nie była wyniesiona z pokoju. Ups...
Pokój sprzątnięty, meble ustawione, zabawki, książki, itp. na swoich miejscach. Skończyłam około dwudziestej pierwszej...
Jeśli mogę to zaliczyć do ćwiczeń to ćwiczyłam ;D

W każdym razie jutro planuję rozpocząć trening C.

Miłego wtorku :)

2 komentarze:

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)