niedziela, 22 stycznia 2012

Dzień 15

Gdyby nie zimny wiatr mielibyśmy prawdziwie wiosenny dzień - słoneczny i suchy.
Kolejna 'biegana' niedziela z Beatą :) Mam nadzieję, że przerodzi się to w 'tradycję' jeśli tylko pogoda pozwoli :)
Niedziela jest zazwyczaj dniem leniwym, ale jeśli ma się kogoś, kto również chce np. biec to już sukces, bo zawsze choć jednej osobie z dwojga chce się wyjść. Nazywa się to motywacją :)
Dlatego dziękuję Ci za kolejne wspólne bieganie :)
Leń pokonany ;)
Biegło się naprawdę przyjemnie

Udanego tygodnia :)

4 komentarze:

  1. U nas pogoda nie sprzyja bieganiu ,prawie cały dzień pada:(Okropna pogoda, zazdroszczę Ci tego wiosennego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka dni mnie nie było, ale tak jak myślałam, dajesz radę :D
    Wiem, że pokój pomalowany, dzieci zadowolone i Ty też.
    Pozdrawiam
    Gratuluję wytrwałości
    Zazdroszczę...
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  3. To bylo naprawde przyjemne bieganie choc ja sie czulam strasznie ... sponiewierana ale dumna z siebie.
    Bardzo Ci dziekuje bo bez ciebie do tego by nie doszlo i oby stalo sie tradycja.
    Ja dzisiaj (poniedzialek)skakalam sobie na nowej skakance i tanczylam do Just Dance 3
    ( trzy piosenki)-takie przyjemne z porzytecznym. A jak sie nic jutro nie wydarzy to zaczne ten trening z Cindy.
    To tyle na dzisiaj.
    Pozdrawiam, anonimowa beata.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga - u nas dziś (poniedziałek) tylko raz padał deszcz, znów wiosenny dzień, bez wiatru - super! nie ma czego zazdrościć, bo kiedy w Polsce jest piękne lato tutaj przeważnie jest pora 'deszczowa' ;)

    Beata Krakowska - Michał szczęśliwy, czeka niecierpliwie na jutro aż farba 'wywietrzeje' żeby spać w swoim pokoju :)
    Ps. byłaś na basenie?

    Beata - a ja myślałam, że to ja byłam bardziej zmęczona :D następnym razem będzie lepiej :)
    ja dziś nie zrobiłam nic :( ale o tym za chwilę...

    pozdrawiam Was serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Czekam na Wasze komentarze - każdy będzie dla mnie motywacją
Podpisywanie się pod komentarzem ułatwi mi odpisywanie Wam :)
Dziękuję:)


Waiting for your comments - all of them will be motivation for me
Thank you:)